Pilnīgi jaunais ceturtās paaudzes Korando ir vienlaikus aktuāls un moderns pilsētas apvidus automobilis, kas saglabā praktiska ģimenes automobiļa īpašības. Papildus lieliskajai ietilpībai tas spēj pavilkt divas tonnas smagu piekabi. Pateicoties jaunajai virsbūves konstrukcijai un dažādām autovadītāja palīgsistēmām, Korando drošība ir visaugstākajā līmenī.
Jaunā Korando salonā ir vērojams mūsdienīgs dizains un augstas kvalitātes apdares materiāli. Kopējo atmosfēru rada metāliski akcenti, lieli 9 collu LCD ekrāni ar TomTom navigācijas sistēmu un sākotnēji instalētām programmām Android Auto un Apple CarPlay, kā arī stilīgs salona apgaismojums un eleganti ādas sēdekļi.
2016. gadā SsangYong prezentēja SIV-2 testa modeli, kura stilīgās un modernās līnijas tika gandrīz pilnībā pārņemtas jaunā Korando dizaina izveidē. Jaunais dizains atbilst SsangYong filozofijai, ko mēs pirmo reizi varējām vērot esošajā Rexton modelī.
Automobiļa ārējais garums ir 445 cm, bet platums – 187 cm; tas ir par 4 cm garāks nekā iepriekšējais Korando modelis. Automobiļa augstums ir 162 cm – tas ir par 5,5 cm mazāks. Vissvarīgākais izmērs ir 267,5 cm lielā garenbāze, kas, salīdzinot ar iepriekšējo modeli, ir par 25 mm lielāka. Gudri izmantojot telpu, ir iegūts plašāks salons nekā galvenajiem konkurentiem. Pietiekami daudz vietas ir arī jaunajā panelī; piemēram, cimdu nodalījumā ērti ietilpst klēpjdators ar 10,5” ekrānu.
Vispārējais iespaids – automobilis ir plašāks un zemāks par iepriekšējo, un tas ir panākts ar horizontālo dizaina līniju palīdzību. Skatoties no sāniem, Korando virsbūvei ir bultveida forma, tādējādi piešķirot automobiļa eksterjeram lielāku izteiksmību. No modernā aprīkojuma modelim ir LED aizmugures lukturi un sānu spoguļu LED pagrieziena rādītāji. Papildaprīkojumā ir pieejami arī LED dienas gaismas lukturi un LED priekšējie miglas lukturi.
SsangYong Korando salons ir kā lēciens nākotnē. Tajā ir izmantoti kvalitatīvi materiāli, kas sniedz baudījumu acīm un kam ir patīkami pieskarties. Liels uzsvars ir likts uz atmosfēras radīšanu, un kopumā tas ir līdzīgs SsangYong centrālajam modelim Rexton.
Salons ir ļoti pielāgots autovadītājam, tajā ir lieliska ergonomika, kā arī parocīgi izkārtotas mērierīces un citas iekārtas. Mērierīču bloka paneli par nelielu piemaksu var nomainīt uz moderna dizaina 12,5” digitālo mērierīču bloku. Var pievienot arī noskaņas apgaismojumu, kuru var izvēlēties no 34 dažādiem krāsu risinājumiem.
Mērierīču paneļa centrā atrodas lietotājam ērts skārienjutīgs ekrāns. Pamataprīkojumā Crystal modelim ir 8” ekrāns, savukārt dārgākajam Quartz modelim – 9” ekrāns. Ekrānu var vienkārši savienot ar viedtālruni, un abu modeļu pamataprīkojumā ir ietverta atpakaļskata kamera.
Quartz modelim papildus ir arī navigācijas sistēma.
Īpaša uzmanība ir pievērsta autovadītāja ērtībai. Jaunajam autovadītāja sēdeklim ir trīs komforta līmeņi, kas pielāgojas ķermenim, nodrošinot arī ērtu atbalstu galvas sānos. Papildaprīkojumā ir ietverta arī ādas apdare, elektriskie sēdekļi un pat ventilējami sēdekļi. Autovadītāja ērtības papildus palielina rokas balsts ar 60 mm regulēšanas amplitūdu. Braukšanu ērtāku padara apsildāmā stūre.
Aizmugurē pasažieriem ir vairāk plašuma un vietas kājām nekā Kia Sportage, Nissan Qashqai un Peugeot 3008 modeļos. Pamataprīkojumā ir ietverti regulējami aizmugures sēdekļi. Braukšanu vēl patīkamāku padarīs zemais trokšņu un vibrācijas līmenis, pie kura ir krietni piestrādāts. Spārnos tagad ir ievietots trokšņus slāpējošs materiāls, un statņi ir piepildīti ar putām.
Gudri izmantojot telpu, ir iegūts plašāks salons nekā galvenajiem konkurentiem, un tas attiecas arī uz 551 litru lielo bagāžas nodalījumu. Pietiekami daudz vietas ir arī jaunajā panelī; piemēram, cimdu nodalījumā ērti ietilpst klēpjdators ar 10,5” ekrānu.
SsangYong Motor Company ir Dienvidkorejas vecākais autoražotājs, un tas jau 65 gadus specializējas apvidus automobiļu ražošanā. Ne visi zina, ka no Eiropas automobiļu ražotājiem visilgākā pieredze apvidus automobiļu ražošanā ir tikai Land Rover. Dienvidkorejas ceturtais lielākais automobiļu ražotājs pasaules mērogā nav lielražotājs ar simtiem gadu ilgu pieredzi ražošanā, taču, pateicoties jaunajiem modeļiem, tam ir ātra izaugsme. Korando pilnpiedziņas sistēma optimizē jaudas sadali starp priekšējām un aizmugures riepām, nodrošinot vislabāko noturību un veiktspēju. Pilnpiedziņas modeļiem ir arī 50/50 bloķēšanas pilnpiedziņa, ko var izmantot, ja braukšanas ātrums nepārsniedz 40 km/h.
1,5 litru benzīna turbodzinējam ir 163 ZS un 280 Nm maksimālais griezes moments. To var kombinēt ar 6 pakāpju manuālo vai automātisko pārnesumkārbu. 1,6 litru dīzeļa motoram ir 136 ZS un 324 Nm maksimālais griezes moments. To var kombinēt ar 6 pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Automātiskā pārnesumkārba ļaus braukt bez bažām. Aisin izgatavotā sešu pakāpju pārnesumkārba plūstoši nomaina pārnesumus un nodrošina lielisku degvielas ekonomiju.
Autovadītājs var izvēlēties vienu no trim vadīšanas režīmiem (Normal (Parastais), Sport (Sporta) un Winter (Ziemas)). Normal (Parastais) rūpējas par to, lai brauciens būtu ekonomisks, un Sport (Sporta) uzsver sportiskumu. Winter (Ziemas) režīms ir piemērots braukšanai ziemas apstākļos, kad automobilim ir iestatīts 2. pārnesums.
Sešu pakāpju manuālā pārnesumkārba sniedz vislabāko veiktspēju un nodrošina zemu degvielas patēriņu. Pārnesumu maiņa, kas notiek viegli un precīzi, sniegs jums lielisku braukšanas baudījumu.
SsangYong Korando drošību slavē ne tikai ražotājs: Euro NCAP testēja jauno automobili, un tam tika piešķirtas maksimālās piecas zvaigznes. Tā SsangYongile ir pirmā reize, un Korando gadījumā īpaši tika uzsvērts autovadītāja palīgsistēmu daudzums un dažādība.
Sadursmes testā rāmis tika atzīts par īpaši izturīgu, tādējādi sniedzot lielisku aizsardzību pasažieriem. 74 % Korando rāmja veido īpaši stiprs tērauds. Izturīgā virsbūve papildus drošībai uzlabo arī braukšanas īpašības un ērtību.
Avārijas bremzēšanas sistēmas sensori seko satiksmes stāvoklim. Sistēma brīdina autovadītāju par iespējamu sadursmi un, ja nepieciešams, automātiski bremzē, cenšoties novērst sadursmi vai samazināt no nelaimes gadījuma izrietošus bojājumus.
Sistēma pastāvīgi seko braukšanas ātrumam un attālumam no priekšā braucošās automašīnas, kā arī vajadzības gadījumā atskaņo skaņas signālu, lai brīdinātu par pārāk mazu distanci.
Sistēma uzrauga priekšā esošās ceļazīmes. Spēkā esošie ātruma ierobežojumi un apvedceļu aizliegumi vadītājam tiek uzrādīti displeja ekrānā.
Sistēma izmanto sensorus, lai sekotu automašīnas novietojumam un nejaušai dreifēšanai, piemēram, autovadītāja noguruma dēļ. Avārijas situāciju novēršanai sistēma brīdina autovadītāju ar skaņas signālu un paziņojumiem mērierīču panelī, lai autovadītājs ieturētu atpūtas pauzi.
Automobiļa novietošanas sensori atvieglo automobiļa novietošanu stāvēšanai šaurās vietās.
Bremžu vadība braukšanai lejup automātiski iedarbina bremzes pareizā apmērā, lai nobraucienā varētu nodrošināt vienmērīgu braukšanas ātrumu. Tādējādi varēsiet visu uzmanību veltīt tikai braukšanai.
Ātruma uzturēšanas sistēma, kas spēj pati pielāgoties priekšā braucošajam automobilim, ieturot noteiktu distanci, un atbilstoši ceļu satiksmes apstākļiem automātiski samazināt vai palielināt ātrumu. Sistēma papildus palīdz noturēt automašīnu izvēlētās joslas vidū.
Braucot atpakaļgaitā, sistēma brīdina autovadītāju par no sāniem braucošajiem automobiļiem. Automobilim ar automātisko pārnesumkārbu sistēma vajadzības gadījumā automātiski veic bremzēšanu, lai novērstu avārijas situāciju.
Sistēma izmanto radaru, lai palīdzētu jums drošāk nomainīt joslu. Ja sistēma nosaka automobili, kas tuvojas no aizmugures, attiecīgās puses sānu spogulī iedegas oranžs brīdinājuma indikators. Aktivizējot pagrieziena rādītāju, sistēma papildus brīdinājuma indikatoram brīdina jūs arī ar skaņas signāla palīdzību.
Garantija: 5 gadi vai 100 000 km