Pievienots 06.11.2021


Korando – luksusa klases aprīkojums

Pilnīgi jaunais ceturtās paaudzes Korando ir vienlaikus aktuāls un moderns pilsētas apvidus automobilis, kas saglabā praktiska ģimenes automobiļa īpašības. Papildus lieliskajai ietilpībai tas spēj pavilkt divas tonnas smagu piekabi. Pateicoties jaunajai virsbūves konstrukcijai un dažādām autovadītāja palīgsistēmām, Korando drošība ir visaugstākajā līmenī.

  • Ļoti laba cenas, aprīkojuma un ērtības attiecība.
  • Bagāžas nodalījums ir viens no lielākajiem savā klasē – tā ietilpība ir 551 litrs.
  • Drošība visaugstākajā līmenī. SsangYong Korando Euro NCAP drošības testā ieguva maksimālo rezultātu.
  • 5 gadu vai 100 000 km nobraukuma garantija.

PIESAKIES TESTA BRAUCIENAM

 

Jaunā Korando salonā ir vērojams mūsdienīgs dizains un augstas kvalitātes apdares materiāli. Kopējo atmosfēru rada metāliski akcenti, lieli 9 collu LCD ekrāni ar TomTom navigācijas sistēmu un sākotnēji instalētām programmām Android Auto un Apple CarPlay, kā arī stilīgs salona apgaismojums un eleganti ādas sēdekļi.

 

EKSTERJERS

2016. gadā SsangYong prezentēja SIV-2 testa modeli, kura stilīgās un modernās līnijas tika gandrīz pilnībā pārņemtas jaunā Korando dizaina izveidē. Jaunais dizains atbilst SsangYong filozofijai, ko mēs pirmo reizi varējām vērot esošajā Rexton modelī.

Automobiļa ārējais garums ir 445 cm, bet platums – 187 cm; tas ir par 4 cm garāks nekā iepriekšējais Korando modelis. Automobiļa augstums ir 162 cm – tas ir par 5,5 cm mazāks. Vissvarīgākais izmērs ir 267,5 cm lielā garenbāze, kas, salīdzinot ar iepriekšējo modeli, ir par 25 mm lielāka. Gudri izmantojot telpu, ir iegūts plašāks salons nekā galvenajiem konkurentiem. Pietiekami daudz vietas ir arī jaunajā panelī; piemēram, cimdu nodalījumā ērti ietilpst klēpjdators ar 10,5” ekrānu.

 

Vispārējais iespaids – automobilis ir plašāks un zemāks par iepriekšējo, un tas ir panākts ar horizontālo dizaina līniju palīdzību. Skatoties no sāniem, Korando virsbūvei ir bultveida forma, tādējādi piešķirot automobiļa eksterjeram lielāku izteiksmību. No modernā aprīkojuma modelim ir LED aizmugures lukturi un sānu spoguļu LED pagrieziena rādītāji. Papildaprīkojumā ir pieejami arī LED dienas gaismas lukturi un LED priekšējie miglas lukturi.

 


SALONS

STILĪGS UN ASKĒTISKS INTERJERS

SsangYong Korando salons ir kā lēciens nākotnē. Tajā ir izmantoti kvalitatīvi materiāli, kas sniedz baudījumu acīm un kam ir patīkami pieskarties. Liels uzsvars ir likts uz atmosfēras radīšanu, un kopumā tas ir līdzīgs SsangYong centrālajam modelim Rexton.

Salons ir ļoti pielāgots autovadītājam, tajā ir lieliska ergonomika, kā arī parocīgi izkārtotas mērierīces un citas iekārtas. Mērierīču bloka paneli par nelielu piemaksu var nomainīt uz moderna dizaina 12,5” digitālo mērierīču bloku. Var pievienot arī noskaņas apgaismojumu, kuru var izvēlēties no 34 dažādiem krāsu risinājumiem.

 

Mērierīču paneļa centrā atrodas lietotājam ērts skārienjutīgs ekrāns. Pamataprīkojumā Crystal modelim ir 8” ekrāns, savukārt dārgākajam Quartz modelim – 9” ekrāns. Ekrānu var vienkārši savienot ar viedtālruni, un abu modeļu pamataprīkojumā ir ietverta atpakaļskata kamera.
Quartz modelim papildus ir arī navigācijas sistēma.

Īpaša uzmanība ir pievērsta autovadītāja ērtībai. Jaunajam autovadītāja sēdeklim ir trīs komforta līmeņi, kas pielāgojas ķermenim, nodrošinot arī ērtu atbalstu galvas sānos. Papildaprīkojumā ir ietverta arī ādas apdare, elektriskie sēdekļi un pat ventilējami sēdekļi. Autovadītāja ērtības papildus palielina rokas balsts ar 60 mm regulēšanas amplitūdu. Braukšanu ērtāku padara apsildāmā stūre.

 

Aizmugurē pasažieriem ir vairāk plašuma un vietas kājām nekā Kia Sportage, Nissan Qashqai un Peugeot 3008 modeļos. Pamataprīkojumā ir ietverti regulējami aizmugures sēdekļi. Braukšanu vēl patīkamāku padarīs zemais trokšņu un vibrācijas līmenis, pie kura ir krietni piestrādāts. Spārnos tagad ir ievietots trokšņus slāpējošs materiāls, un statņi ir piepildīti ar putām.

 

Bagāžas un uzglabāšanas nodalījumi

Gudri izmantojot telpu, ir iegūts plašāks salons nekā galvenajiem konkurentiem, un tas attiecas arī uz 551 litru lielo bagāžas nodalījumu. Pietiekami daudz vietas ir arī jaunajā panelī; piemēram, cimdu nodalījumā ērti ietilpst klēpjdators ar 10,5” ekrānu.

 

VEIKTSPĒJA


Pilnpiedziņas sistēma

SsangYong Motor Company ir Dienvidkorejas vecākais autoražotājs, un tas jau 65 gadus specializējas apvidus automobiļu ražošanā. Ne visi zina, ka no Eiropas automobiļu ražotājiem visilgākā pieredze apvidus automobiļu ražošanā ir tikai Land Rover. Dienvidkorejas ceturtais lielākais automobiļu ražotājs pasaules mērogā nav lielražotājs ar simtiem tūkstošu gadu ilgu pieredzi ražošanā, taču, pateicoties jaunajiem modeļiem, tam ir ātra izaugsme. Korando pilnpiedziņas sistēma optimizē jaudas sadali starp priekšējām un aizmugures riepām, nodrošinot vislabāko noturību un veiktspēju. Pilnpiedziņas modeļiem ir arī 50/50 bloķēšanas pilnpiedziņa, ko var izmantot, ja braukšanas ātrums nepārsniedz 40 km/h.

 

Motori

1,5 litru benzīna turbodzinējam ir 163 ZS un 280 Nm maksimālais griezes moments. To var kombinēt ar 6 pakāpju manuālo vai automātisko pārnesumkārbu. 1,6 litru dīzeļa motoram ir 136 ZS un 324 Nm maksimālais griezes moments. To var kombinēt ar 6 pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

 

Automātiskā pārnesumkārba

Automātiskā pārnesumkārba ļaus braukt bez bažām. Aisin izgatavotā sešu pakāpju pārnesumkārba plūstoši nomaina pārnesumus un nodrošina lielisku degvielas ekonomiju.

Autovadītājs var izvēlēties vienu no trim vadīšanas režīmiem (Normal (Parastais), Sport (Sporta) un Winter (Ziemas)). Normal (Parastais) rūpējas par to, lai brauciens būtu ekonomisks, un Sport (Sporta) uzsver sportiskumu. Winter (Ziemas) režīms ir piemērots braukšanai ziemas apstākļos, kad automobilim ir iestatīts 2. pārnesums.

 

Manuālā pārnesumkārba

Sešu pakāpju manuālā pārnesumkārba sniedz vislabāko veiktspēju un nodrošina zemu degvielas patēriņu. Pārnesumu maiņa, kas notiek viegli un precīzi, sniegs jums lielisku braukšanas baudījumu.


Drošība

KORANDO IR INTEGRĒTAS VISAS IESPĒJAMĀS DROŠĪBAS FUNKCIJAS.

SsangYong Korando drošību slavē ne tikai ražotājs: Euro NCAP testēja jauno automobili, un tam tika piešķirtas maksimālās piecas zvaigznes. Tā SsangYongile ir pirmā reize, un Korando gadījumā īpaši tika uzsvērts autovadītāja palīgsistēmu daudzums un dažādība.

 

Sadursmes testā rāmis tika atzīts par īpaši izturīgu, tādējādi sniedzot lielisku aizsardzību pasažieriem. 74 % Korando rāmja veido īpaši stiprs tērauds. Izturīgā virsbūve papildus drošībai uzlabo arī braukšanas īpašības un ērtību.

 

Autonomā avārijas bremzēšanas sistēma

Avārijas bremzēšanas sistēmas sensori seko satiksmes stāvoklim. Sistēma brīdina autovadītāju par iespējamu sadursmi un, ja nepieciešams, automātiski bremzē, cenšoties novērst sadursmi vai samazināt no nelaimes gadījuma izrietošus bojājumus.

 

Brīdinājums par priekšā braucošās automašīnas kustības uzsākšanu

Ātruma uzturēšanas sistēma, kas spēj pielāgoties, darbojas arī tad, ja automašīna nekustas, atskaņojot skaņas signālu un mērierīču panelī rādot paziņojumus par priekšā esošās automašīnas kustības uzsākšanu.

 

Brīdinājums par drošas distances ievērošanu

Sistēma pastāvīgi seko braukšanas ātrumam un attālumam no priekšā braucošās automašīnas, kā arī vajadzības gadījumā atskaņo skaņas signālu, lai brīdinātu par pārāk mazu distanci.

 

Braukšanas atbalsta sistēma

Sistēma izmanto kameras sensoru, lai konstatētu automašīnas novirzīšanos no joslas. Vajadzības gadījumā sistēma pati pagriezīs stūri, lai atgrieztos braukšanas joslā.

 

Ceļa zīmju atpazīšana

Sistēma uzrauga priekšā esošās ceļazīmes. Spēkā esošie ātruma ierobežojumi un apvedceļu aizliegumi vadītājam tiek uzrādīti displeja ekrānā.

 

Tālo gaismu automātiskās ieslēgšanas sistēma

Sistēma automātiski nomaina tālās un tuvās gaismas, ja pamana priekšā braucošu vai pretim braucošu automašīnu.

 

Vadītāja modrības brīdinājuma funkcija

Sistēma izmanto sensorus, lai sekotu automašīnas novietojumam un nejaušai dreifēšanai, piemēram, autovadītāja noguruma dēļ. Avārijas situāciju novēršanai sistēma brīdina autovadītāju ar skaņas signālu un paziņojumiem mērierīču panelī, lai autovadītājs ieturētu atpūtas pauzi.

 

Lietus sensors

Lietus sensors automātiski iedarbina stikla tīrītājus, ja uz priekšējā stikla kaut kas līst/krīt.

 

Priekšējais un aizmugurējais sensors automobiļa novietošanai (Quartz)

Automobiļa novietošanas sensori atvieglo automobiļa novietošanu stāvēšanai šaurās vietās.

 

Vējstikla tīrītāji

Atbalsts braukšanas uzsākšanai kāpumā atvieglo braukšanas uzsākšanu kāpumā, novēršot automobiļa ripošanu, kad autovadītājs pārvieto kāju no bremžu pedāļa uz gāzes pedāli.

 

Kalnu bremzes

Bremžu vadība braukšanai lejup automātiski iedarbina bremzes pareizā apmērā, lai nobraucienā varētu nodrošināt vienmērīgu braukšanas ātrumu. Tādējādi varēsiet visu uzmanību veltīt tikai braukšanai.

 

Seši drošības spilveni

1 autovadītāja priekšējais drošības spilvens
2 pasažiera drošības spilveni
3–4 autovadītāja un priekšējā pasažiera sānu drošības spilveni
5–6 sānu drošības aizkari

 

PAPILDAPRĪKOJUMĀ PIEEJAMĀS FUNKCIJAS

Adaptīvā kruīza kontrole

Ātruma uzturēšanas sistēma, kas spēj pati pielāgoties priekšā braucošajam automobilim, ieturot noteiktu distanci, un atbilstoši ceļu satiksmes apstākļiem automātiski samazināt vai palielināt ātrumu. Sistēma papildus palīdz noturēt automašīnu izvēlētās joslas vidū.

 

Drošas izkāpšanas palīgsistēma

Funkcija konstatē no aizmugures tuvojošos automobiļus un, atverot durvis, brīdina par bīstamību.

 

Brīdinājuma signāls par šķērsojošu transportlīdzekli aizmugurē

Braucot atpakaļgaitā, sistēma brīdina autovadītāju par no sāniem braucošajiem automobiļiem. Automobilim ar automātisko pārnesumkārbu sistēma vajadzības gadījumā automātiski veic bremzēšanu, lai novērstu avārijas situāciju.

 

Joslu maiņas palīgsistēma

Sistēma izmanto radaru, lai palīdzētu jums drošāk nomainīt joslu. Ja sistēma nosaka automobili, kas tuvojas no aizmugures, attiecīgās puses sānu spogulī iedegas oranžs brīdinājuma indikators. Aktivizējot pagrieziena rādītāju, sistēma papildus brīdinājuma indikatoram brīdina jūs arī ar skaņas signāla palīdzību.

 

Darbvirsmas versija